Det förekommer cookies på hannahgraaf.com. Genom att fortsätta läsa på hannahgraaf.com godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

20:28 | september 17, 2016

New York

Hej vacker. Hoppas att du har en fin helg. Här i New York är klockan strax efter 14 och vi ska snart flyga hem till Sverige. Jag och Tone har haft så härligt här. Det var som sagt en riktig kortis men vi hann middag igår kväll när vi kom fram igår. Vi landade sent på kvällen svensktid men bara eftermiddag här. När vi ätit och strosat runt i drygt fyra timmar var vi helt slut. Klockan var dock bara 23 men hemma var den halv fem på morgonen 🙂 Inte konstigt att vi var trötta.

Vi åt i Meat Packing på Buddakan. Bredvid restaurangen låg Chelsea Market så vi tog en tur in där. Wow! Vilket ställe. Har helt missat det när jag varit i NY tidigare.

Mysiga matställen och butiker.

Tone och jag gör New York. Tack min älskade vän för resan med dig! Är så tacksam.

Vi har ätit så mycket och gott.

Vi bodde i New Jersey. Och utsikten från vårt hotell var Manhattan. Kunde inte titta mig mätt. När vi kom tillbaka till hotellet igårkväll var det fullmåne och Manhattan lyste som tusentals stjärnor framför oss och det glittrande vattnet var så vackert.

Idag gick vi upp tidigt och åkte över till Manhattan igen. Strosade runt och hade en fin förmiddag. Har massor med bilder men de får du vänta med att se till imorgon. Nu ska vi fara mot flygplatsen.